Упродовж
2016-17 навчального року навчання за програмою «Школа волонтера. Координація
волонтерського руху в закладах освіти» пройшли 109 педагогічних працівників
області. 20 найактивніших із них у 2017-18 навчальному році були запрошені на
ре-тренінг, метою якого – сформувати знання та навички для подальшої
самостійної тренерської роботи за програмою з педагогічними працівниками,
учнівською молоддю, представниками громади.
АллаТкачук
|
психолог
|
Мелітопольський РВО
|
Вознесенська ЗОШ
|
Альона Подимай
|
з/директора
|
Запорізький РВО
|
Малокатеринівський НВК
"Мрія"
|
Анастасія Куриленко
|
психолог
|
Гуляйпільська ОТГ
|
ЗОШ № 1
|
Ангеліна Устименко
|
г/спеціаліст
|
Пологи ВО
|
Пологівська РДА ВО
|
Валентина Герасименко
|
з/директора
|
Токмак ВО
|
ЗОШ № 6
|
Вікторія Паржиховська
|
директор
|
Більмак ВО
|
Більмацька ЗОШ
|
Віра Лапа
|
психолог
|
Запоріжжя ДОН
|
Хортицька академія
|
Віра Тарасенко
|
з/директора
|
Розівський ВО
|
Розівська ЗОШ № 2
|
Віталіна Савченко
|
психолог
|
Чернігівська ОТГ
|
Чернігівська СЗОШ
|
Галина Луценко
|
вихователь
|
Запоріжжя ДОН
|
Січовий колегіум
|
Ганна Шевченко
|
п/організатор
|
Енергодар ВО
|
Гімназія «Гармонія»
|
Інна Махмутова
|
вчитель
|
Широківська ОТГ
|
Відрадненська ЗОШ
|
Олена Звягіна
|
з/директора
|
Благовіщенська ОТГ
|
Благовіщенська ЗОШ
|
Мария Юдина
|
з/директора
|
Запорізькой РВО
|
Кушугумський НВК «Інтелект»
|
Ольга Ралько
|
з/директора
|
Бердянськ ВО
|
Гімназія № 1 «Надія»
|
Ольга Спорник
|
п/організатор
|
Мелітополь ВО
|
ЗОШ № 24
|
Тетяна Примачек
|
з/директора
|
Запоріжжя Комунарський ТВО
|
ЗОШ № 38
|
Тетяна Самарська
|
з/директора
|
Запорізький РВО
|
НовоалександрівськаЗОШ
|
Юлія Лисенко
|
вчитель
|
Токмацький РВО
|
Новогорівська ЗОШ
|
Юлія Філоненко
|
п/організатор
|
Запоріжжя ДОН
|
Козацький ліцей
|
Навчання
тренерів дало свої результати: 399 педагогів пройшли навчання та отримали
сертифікати координаторів волонтерського руху в закладах освіти. Про
ефективність проведеної роботи свідчать відгуки педагогів-учасників тренінгів
на місцях:
Ірина «Я можу з упевненістю сказати, де завершується волонтерство і
починається благодійність. Важливо було розібратися в Законі України про
волонтерську діяльність, щоб знати права і обов’язки волонтерів, оскільки
виникають питання на шкільному рівні про вікові обмеження волонтерів».
Юлія «Я отримала інформацію, як переконати учнів у
важливості волонтерської справи та правильно організувати діяльність, на що
направити зусилля, адже волонтер повинен допомагати в першу чергу тим, хто
терміново цього потребує. Також зрозуміла, як ефективно мотивувати дітей до
волонтерування, щоб вони не розчарувались, а навпаки це стало покликом їхньої
душі».
Катерина «Мені дуже сподобалась вправа «Дерево проблем», яка
наочно демонструє як вирішити проблему, а потім, проаналізувавши причину і
наслідки, зрозуміти чи є це справді проблемою. Під час роботи кожної групи було
цікаво послухати думки й зауваження інших учасників стосовно обраної проблеми
для аналізу».
Євген «Я ознайомився з
методикою генерування ідей для заходів, опанував інструмент вибору оптимальної
стратегії для їх реалізації. За допомогою «Бостонської матриці» поділив ідеї на
ті, що мають значний ефект та не перспективні. В подальшому буду
використовувати в своїй діяльності матрицю для того, щоб відразу відкинути і не
витрачати час на реалізацію ідей, які не є ефективними».
Наталія «Я вважаю, що
дітей потрібно залучати до волонтерської діяльності з шкільних років. Це вчить
їх бути милосердними, толерантними, щирими, справедливими. А в подальшому стати
справжніми громадянами, патріотами своєї країни».
Олена «… тепер я знаю методи
визначення потреб волонтерської програми, знаю, чиї інтереси треба враховувати
при планування волонтерської програми, ознайомилася з двома підходами до цієї
справи. Окрім того я набула багато вмінь, наприклад, можу переформулювати
проблему в позитивне твердження для постановки мети проекту, можу визначити
індикатори успішності проекту тощо… Я дізналася багато нового, потрібного мені
для роботи з класом. Такі тренінги потрібні».
Тетяна – «Після тренінгу
подивилась на волонтерство іншими очіма. Виявляється, що волонтерська
діяльність сприяє формуванню всіх компетентностей, які потрібні в сучасному
житті.
Інна
- «Волонтерська
діяльність – це дійсно актуально на сьогодні! Вона може бути корисною не лише
для когось, а й для самого волонтера, тому він (чи вона) розвиває власні
компетенції, відбувається соціалізація дитини, вона здобуває лідерські якості,
розвивається як особистість».
Марина - «Даний тренінг дав
мені розуміння того, як правильно організовувати роботу молоді не лише у
волонтерських проектах, а взагалі щодо виховної роботи у школі. Тепер я знаю,
як ефективно залучати та координувати діяльність учнів під час різноманітних
заходів, звертаючи увагу на різні типи волонтерів. Подібний тренінг щодо
створення й впровадження проектів був би корисним і для учнів. Дуже вдячна
тренеру за доступно та цікаво подану інформація та організацію тренінга в цілому».
Юлія - «Сподобалося те,
що все чітко й доступно донесено до учасників. Зважаючи на те, скільки було
інформації, рухливі ігри та енерджайзери були просто необхідні! Це дозволяло
нам забути, що ми на роботі, ми були просто групою однодумців, які надихнулися
волонтерськими проектами, та готові впроваджувати отриманні знання в практику!»
Ольга - «Шкодую, що
тренінг пройшов весною, а не на початку навчального року, так як мої учнів
випускники, і, мабуть, ми не встигнемо втілити в життя масштабний волонтерський
проект, хоча дуже хотілося би! Думаю, що обов’язково зроблю це з наступним
класом! Тому що дуже класно, коли ти вже знаєш чітку структуру роботи та
ознайомився з практиками, які діють і мають результат. Все сподобалося,
враження – найкращі!»
Валерій - «Я – людина
творча, завжди підтримую громадські ініціативи, тому надзвичайно радий, що така
програма з’явилася у нашій школі! Тренінг був цікавий, насичений. Він дав змогу
зрозуміти, що мої колеги – це група однодумців і ми готові працювати над
створенням та упровадженням проектів разом дітьми. Головне – їхнє бажання!»
Станіслав - «Світ постійно
змінюється і потрібно іти в ногу з прогресом! Волонтерування – це нова для нас
форма взаємодії як з дітьми, так і з громадою. Я «за» такі нововведення!»
Запорізький обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти та його структурний підрозділ регіональний
науково-методичний центр «Освіта та громадянське суспільство», під керівництвом
якого здійснювалась підготовка тренерів за програмою «Школа волонтера. Координація волонтерського руху в закладах освіти» вручили сертифікати педагогічним
працівника Комунального закладу «Козацькій ліцей» Запорізької обласної ради 30
травня 2018 року.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
После текста обсуждения выбирайте подпись Анонимный