Впроваджуємо
громадянську освіту
Одним із важливих завдань
громадянської освіти є забезпечення молоді практичними вміннями та навичками, а
саме: формування критичної свідомості; прийняття свідомого рішення; здійснення
вільного вибору; розуміння норм і правил поведінки в суспільстві та поваги до
них; знання законів, основних прав людини; спільної праці на благо суспільства;
формування особистої відповідальності та громадянського обов'язку;
взаєморозуміння та взаємоповага до кожного індивідума, етнічної групи,
До педагогів
висуваються певні вимоги, а саме: знання - громадянської термінології,
суспільних норм і принципів; загальні
знання про суспільство, природу і структуру політичної влади; - устрою держави,
форм і способів участі громадян у суспільних процесах і рішенні питань
громадянського характеру; - конституційних прав та обов’язків громадян; -
методики та сучасних інноваційних технологій громадянського виховання школярів.
З
2 по 4 грудня педагогічні працівники Запорізької
області пройшли навчання на тренінгу «Зміст та методика курсу «Громадянська освіта»
(старша школа, 10 кл.).
Завданням тренінгу є надання
можливості для освоєння вчителями методики курсу, що є інноваційною, і
підготовка їх до викладання курсу. На тренінгу вчителі ознайомились зі змістом
і логікою побудови як всього курсу, так і окремих уроків, опанували конкретні
методи і прийоми інтерактивного навчання щодо
визначених завдань курсу для забезпечення цілеспрямованої підготовки
старшокласників до функціонування у системі суспільних відносин поліваріантного
світу, глобалізації, соціальної взаємодії та активної відповідальної участі в
суспільній діяльності, а саме:
-
формування вільної особистості, яка визнає
загальнолюдські та національні цінності й керується морально-етичними
критеріями та почуттям відповідальності у власній поведінці;
-
виховання поваги до людської гідності й дотримання прав
людини, демократичних цінностей, верховенства права, справедливості,
неупередженості, рівності;
-
формування громадянської компетентності учнівської
молоді, що забезпечує її активну громадянську позицію, здатність відповідально
реалізовувати свої права та обов’язки в конкретній ситуації, налагоджувати
соціальне партнерство у розв’язанні суспільних проблем;
-
виховання громадянської свідомості особистості,
орієнтованої на демократичні пріоритети й злагоду в суспільстві, почуття
приналежності до свого народу, спільних історичних, політичних і культурних
цінностей своєї держави;
-
виховання толерантності, інклюзії та поваги до
культурного різноманіття, різних поглядів, релігій, звичаїв і культур, уміння
знаходити порозуміння з іншими людьми задля досягнення суспільно значущих
цілей;
-
розвитку політичної, правової, економічної, соціальної,
культурної, медійної грамотності школярів, гнучкості й адаптивності,
комунікабельності, готовності до співробітництва, здатності розв'язувати
конфлікти й запобігати дискримінації.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
После текста обсуждения выбирайте подпись Анонимный