четверг, 5 декабря 2019 г.

Тренінг «Зміст та методика курсу «Громадянська освіта»

Впроваджуємо громадянську освіту
Одним із важливих завдань громадянської освіти є забезпечення молоді практичними вміннями та навичками, а саме: формування критичної свідомості; прийняття свідомого рішення; здійснення вільного вибору; розуміння норм і правил поведінки в суспільстві та поваги до них; знання законів, основних прав людини; спільної праці на благо суспільства; формування особистої відповідальності та громадянського обов'язку; взаєморозуміння та взаємоповага до кожного індивідума, етнічної групи,
До педагогів висуваються певні вимоги, а саме: знання - громадянської термінології, суспільних норм і принципів;  загальні знання про суспільство, природу і структуру політичної влади; - устрою держави, форм і способів участі громадян у суспільних процесах і рішенні питань громадянського характеру; - конституційних прав та обов’язків громадян; - методики та сучасних інноваційних технологій громадянського виховання школярів.
З 2 по 4 грудня педагогічні працівники Запорізької області пройшли навчання на тренінгу «Зміст та методика курсу «Громадянська освіта» (старша школа, 10 кл.).
Завданням тренінгу є надання можливості для освоєння вчителями методики курсу, що є інноваційною, і підготовка їх до викладання курсу. На тренінгу вчителі ознайомились зі змістом і логікою побудови як всього курсу, так і окремих уроків, опанували конкретні методи і прийоми інтерактивного навчання щодо  визначених завдань курсу для забезпечення цілеспрямованої підготовки старшокласників до функціонування у системі суспільних відносин поліваріантного світу, глобалізації, соціальної взаємодії та активної відповідальної участі в суспільній діяльності, а саме:
-                     формування вільної особистості, яка визнає загальнолюдські та національні цінності й керується морально-етичними критеріями та почуттям відповідальності у власній поведінці;
-                     виховання поваги до людської гідності й дотримання прав людини, демократичних цінностей, верховенства права, справедливості, неупередженості, рівності;
-                     формування громадянської компетентності учнівської молоді, що забезпечує її активну громадянську позицію, здатність відповідально реалізовувати свої права та обов’язки в конкретній ситуації, налагоджувати соціальне партнерство у розв’язанні суспільних проблем;
-                     виховання громадянської свідомості особистості, орієнтованої на демократичні пріоритети й злагоду в суспільстві, почуття приналежності до свого народу, спільних історичних, політичних і культурних цінностей своєї держави;
-                     виховання толерантності, інклюзії та поваги до культурного різноманіття, різних поглядів, релігій, звичаїв і культур, уміння знаходити порозуміння з іншими людьми задля досягнення суспільно значущих цілей;
-                     розвитку політичної, правової, економічної, соціальної, культурної, медійної грамотності школярів, гнучкості й адаптивності, комунікабельності, готовності до співробітництва, здатності розв'язувати конфлікти й запобігати дискримінації.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

После текста обсуждения выбирайте подпись Анонимный