вторник, 22 декабря 2015 г.

18.12.2015 р.

"Кроки до порозуміння"


З 20 вересня 2015 року організацією «Вчителі за демократію та партнерство» розпочато новий освітній проект для шкільної молоді - «ВРАХОВУЙ РІЗНИЦЮ» («Долаємо прірву: інструменти для об’єднання розділених громад» в рамках Української Ініціативи з Підвищення Впевненості. Проект реалізується спільно з Інститутом педагогіки НАПН, за сприяння Департаменту освіти і науки Запорізької облдержадміністрації та організаційно-методичним супроводженням Регіонального інформаційно-аналітичного центру «Освіта та громадянське суспільство» Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
«Враховуй різницю» - це відповідь на виклики перед нашим суспільством сьогодні, в умовах конфлікту та перехідного етапу. Ключова ідея: РІЗНОМАНІТНІСТЬ —РЕСУРС ДЛЯ РОЗВИТКУ.
Цей проект сприятиме розвитку критичного мислення та запровадить сучасні інструменти комунікації, які сприяють більшій згуртованості громади шляхом надання вчителям та учням навчальних матеріалів, що стосуються конкретно конфлікту та перехідного етапу.

У рамках проекту створюється новий предмет для старшокласників — курс за вибором «Кроки до порозуміння». Програма та матеріали курсу можуть бути використані у різних формах - курс за вибором, факультативні чи гурткові заняття, виховні години..
Апробацію проводили педагогічні працівники: Державного навчального закладу «Мелітопольський професійний аграрний ліцей» (Дядькова Л. Г.); Мелітопольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №23 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Кідалова Н. О.); Комунального закладу «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» Василівської районної ради Запорізької області (Борисенко О. В.); Запорізького навчально-виховного комплексу №109 Запорізької міської ради Запорізької області (Намазова В. Е.); Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №38 Запорізької міської ради Запорізької області (Шаріпова Н. А.).
15 грудня 2015 року в Інституті педагогіки НАПН України відбулася зустріч авторського колективу з педагогами, які проводили апробацію у своїх навчальних закладах, під час якої обговорювалися результати апробації, представлення відповідної звітності, обмін думками з метою вдосконалення навчальних матеріалів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

После текста обсуждения выбирайте подпись Анонимный